مطالب ناب از همه جا

مطالب ناب از همه جا

مطالب ناب از همه جا

مطالب ناب از همه جا

مطالب ناب از همه جا

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

تکنیک های فروش تلفنی موفق

دوشنبه, ۸ اسفند ۱۴۰۱، ۱۲:۱۴ ب.ظ

آشنایی با ۱۰ مورد از بهترین تکنیک های فروش تلفنی موفق

فروش تلفنی نسبت به سایر تعاملات، مزایای زیادی دارد. این نوع ارتباط، برخلاف پیام‌های مجازی، در زمان حال اتفاق می‌افتد و نیازی به اتصال اینترنت ندارد. بیشتر افراد دوست دارند از طریق تماس تلفنی بازاریابی شوند! شما می‌توانید با تماس‌های تلفنی و پیگیری‌های خود، زمان کمتری برای فروش تلفنی صرف کنید؛ چگونه؟ با این 10 اصول فروش تلفنی را که در ادامه آموزش خواهیم داد.

۱. بهترین زمان تماس را پیدا کنید

قطعا کسی دوست ندارد هر وقت و بی‌وقت مزاحمش شوید. تحقیقات نشان داده که بهترین زمان برای برقراری تماس، ساعت ۴ تا ۵ بعد از ظهر است. حتی روزهای آخر هفته، می‌توانند گزینه‌های مناسب‌تری باشند. باید حداکثر استفاده را از ساعت‌های محدود روزانه خود ببرید. وقتی ساعت اداری کارمندان تمام می‌شود، احتمالا تماس شما را به عنوان مزاحمی برای کار نمی‌بینند! همچنین آنها آخر هفته وقت بیشتری برای فکر کردن در مورد محصولات شما دارند. به هر حال علاوه‌بر زمان برقراری تماس که یکی از مهم‌ترین تکنیک های فروش تلفنی محسوب می‌شود، نباید از داشتن پشتکار هم غافل شوید. راستی مقاله درجه یک بهترین زمان برای بازاریابی تلفنی را حتما بخوانید. خیلی کمکتان می کند که بهترین زمان برای یک فروش تلفنی موفق کمک می کند.

 

۲. تحقیق در مورد رقبا را فراموش نکنید

بخش مهمی از برنامه‌ریزی تماس شما، باید روی شناسایی رقبا و مشتریان احتمالی آنها متمرکز باشد. در مورد مواردی که رقبا با آنها مخالف هستند بررسی‌های لازم را انجام دهید. با داشتن این نوع اطلاعات، دست بالاتر را نسبت به رقبا خواهید داشت. همچنین می‌توانید راه‌حل‌های خود را با نیازهای مشتری تطبیق دهید. ممیزی کردن رقبا، فرصت مناسبی در اختیار شما قرار می‌دهد. شما می‌توانید از نقاط ضعف آنها بیشتری بهره را ببرید. برای مثال رقیب اصلی شما، اهمیتی به خدمات پس از فروش نمی‌دهد. شما می‌توانید با تاکید روی این موضوع، آن را به عنوان نقطه قوت مجموعه خود معرفی کنید.

 

منبع کامل: https://mafiness.com/phone-sales-tips/

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی